Чорнобиль - зйомка соціального відео
Україна - велика держава, яка має багато цікавих туристичних локацій. В рамках підтримки внутрішнього туризму було знято соціальний ролик для реклами Чорнобильської зони для туристів з України та закордону. Зйомка соціального рекламного ролику проходила під патронатом Державної агенції з розвитку туризму при підтримці інших державних органів та приватних організацій. Репортажна зйомка проводилася паралельно відеозйомці. Репортажне фото мало передавати реальний хід знімального процесу. Фотозйомка проходила один день і охоплювала знімальну групу та людей залучених до процесу.
Репортажна зйомка іншого знімального процесу називаються бекстейдж, в перекладі з англійської "за сценою". Показує етапи створення відеоролика чи іншої фотозйомки. Репортажні фотографії бекстейджу публікуються пізніше після виходу основного матеріалу.